Vitajte na stránkach o MU!

Ako som našiel drakmi

14.08.2012 12:52

 

Takže, budem vám rozprávať, ako som našiel zlaté (veľké) drakmi.
Začalo to dnes.Invaze začala a ja som hľadal v Lorencii.Ten moment bol úžasný.
 
Invázia bola všude.Lorencie, Nori a Devias (1,2,3). Tak som začal hledat.Po 12 minútach som našiel prvého draka.Byl veľmi slabý.Bral mi asi 122 životu a ja som bral okolo 6500 (som Soul Master) .
Zabil som ho a spadol z neho Box of Kundum +3 a tak som si povedal, že pôjdem na další.Po 24 minútach som našiel 3 draky.Zabil som ich.
 
Chcel som zabiť ďalšieho a vtom sa objavil biely čaroděj.Zabil som ho az neho nespadlo nic.Tak som zabil aj toho draka.A po 89 sekundách skončila invzaze.
 

© 2012 DreamMU si žádá autorská práva na články a jiných textů!

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode